24.06.2015

“YAŞIL HƏFTƏ 2015” SƏRGİ-YARMARKASI ("GREEN WEEK", "GRUNE WOCHE")

Almaniyanın paytaxtı  kənd təsərrüfatı sahəsində, yeyinti  məhsullarının istehsalı və bağçılıq təsərrüfatı sahəsində nailiyyətlərin dünyada ən iri nümayişini yenidən keçirilən məkan oldu. Burada “Yaşıl həftə 2015” ("Green Week", "Grune Woche") adlı 80-ci  beynəlxalq sərgi-yarmarkası keçirilmişdir. Onun təşkilatçısı - Messe Berlin GmbH firması sərgini 1926-cı ildən keçirir.     
Burada ənənəvi olaraq qida, meşə və ağac emalı sənayesi, landşaft təsərrüfatı və bağçılıq təsərrüfatı, ev mal-qarasının  çoxalması və quşçuluq sahələrinin məhsulları  nümayiş etdirilir. Son zamanlar MŞA ölkələrindən peşəkar ziyarətçilər tərəfindən  adıçəkilən istiqamətlərə  dair maraq daha da artmışdır.   
80-ci  dəfədir ki, “Yaşıl həftə”  aqrobiznesin bütün aspektləri üzrə özünün aparıcı  sərgi rolunu  təsdiqlədi.   70 ölkədən1650 eksponent  (2013: 67 ölkədən1630), bütün kontinentlərdən 70 kənd təsərrüfatı naziri və xarici nümayəndə heyətləri sərgini  əcnəbi  iştirakçıların sayına görə 1926-cı ildən etibarən  rekord göstəriciyə  gətirib çıxarıblar.   Kənd və bağçılıq təsərrüfatı məhsulları  və imkanları sahəsi 124000 kv.m. (2013: 115000 kv.m.) olan ərazidə  təqdim olunmuşdur.  

Sərgi Çərçivəsində  Kənd Təsərrüfatı  üçün Nəzərdə Tutulmuş Məhsulların Satışı, Nümayişi keçirilir  
“Yaşayış həftə 2015” sərgisinin təşkilatçısı ("Green Week", "Grune Woche")—   Messe Berlin GmbH sərgi  firması sərgini 1926-cı ildən etibarən keçirir.  
Sərginin rəsmi veb-saytı  —www.gruenewoche.de/en/

IGW-2014, yarmarkada hərəsi 114 avro olmaqla təxminən  47 milyon avro asanlıqla xərcləyən   410000-dən artıq (2013: 407000) ziyarətçi  yığmışdır.   
Qlobal aqroiqtisadi forumu 70 Kənd təsərrüfatı naziri və kənd təsərrüfatı və  yeyinti sənayesi sahəsi üzrə  şirkətlərin 500 rəhbəri daxil olmaqla  yüksək rütbəli mütəxəssislər ziyarət etmişdir.  
Sərgidə yeyinti  sənayesi məhsullarının tam spektrini görmək olar - ət və  kolbasa məhsullarından başlayaraq meyvə  və  tərəvəzədək, dəniz məhsullarında başlayaraq çay, çaxır, pivə və tünd spirtli içkilərədək. Burada toxumlar, kənd təsərrüfatı avadanlığı, oranjereya və  müxtəlif yanaşı məhsullar təqdim olunub.   

Sərginin bölmələri:
  • Bütün dünyadan qida məhsulları və içkilər;
  • Çaxırlar və  spirtli  içkilər;
  • Ət-süd məhsulları;
  • Çaylar, otlar və ədviyyatlar;
  • Dəniz məhsulları;
  • Toxumlar;

1. Kənd təsərrüfatı texnikası və  inventar;
2. Oranjereya və bağçılıq üçün avadanlıq;
3. Heyvandarlıq;
4. Ev təsərrüfatı  üçün avadanlıq və ləvazimatlar.  

Sərgi çərçivəsində kənd təsərrüfatı, meşəçilik və landşaft layihələri üçün məhsulların satışları və  nümayişləri,  eləcə də, müxtəlif simpoziumlar, seminarlar, forumlar və digər tədbirlər  keçirilir.  Beynəlxalq “Yaşıl həftə 2015” adlı  sərginin geniş işgüzar proqramı,  kənd təsərrüfatı  məhsullarının  bütün dünya üzrə istehsalçıları  və alıcıları  arasında qarşılıqlı  əlverişli əlaqələrin yaranmasına bir vasitə olacaq.   
Beynəlxalq “Yaşıl həftə 2015” adlı sərginin geniş işgüzar proqramı  kənd təsərrüfatı  məhsullarının  bütün dünya üzrə istehsalçıları  və  alıcıları  arasında qarşılıqlı əlverişli əlaqələrin yaranmasına bir vasitə olacaq.