Nar şirəsinin dölün sağlamlığına böyük faydası aşkar edildi
24.06.2015
“YAŞIL HƏFTƏ 2015” SƏRGİ-YARMARKASI ("GREEN WEEK", "GRUNE WOCHE")
Almaniyanın paytaxtı kənd təsərrüfatı sahəsində, yeyinti məhsullarının istehsalı və bağçılıq təsərrüfatı sahəsində nailiyyətlərin dünyada ən iri nümayişini yenidən keçirilən məkan oldu. Burada “Yaşıl həftə 2015” ("Green Week", "Grune Woche") adlı 80-ci beynəlxalq sərgi-yarmarkası keçirilmişdir. Onun təşkilatçısı - Messe Berlin GmbH firması sərgini 1926-cı ildən keçirir.Burada ənənəvi olaraq qida, meşə və ağac emalı sənayesi, landşaft təsərrüfatı və bağçılıq təsərrüfatı, ev mal-qarasının çoxalması və quşçuluq sahələrinin məhsulları nümayiş etdirilir. Son zamanlar MŞA ölkələrindən peşəkar ziyarətçilər tərəfindən adıçəkilən istiqamətlərə dair maraq daha da artmışdır.
80-ci dəfədir ki, “Yaşıl həftə” aqrobiznesin bütün aspektləri üzrə özünün aparıcı sərgi rolunu təsdiqlədi. 70 ölkədən1650 eksponent (2013: 67 ölkədən1630), bütün kontinentlərdən 70 kənd təsərrüfatı naziri və xarici nümayəndə heyətləri sərgini əcnəbi iştirakçıların sayına görə 1926-cı ildən etibarən rekord göstəriciyə gətirib çıxarıblar. Kənd və bağçılıq təsərrüfatı məhsulları və imkanları sahəsi 124000 kv.m. (2013: 115000 kv.m.) olan ərazidə təqdim olunmuşdur.
Sərgi Çərçivəsində Kənd Təsərrüfatı üçün Nəzərdə Tutulmuş Məhsulların Satışı, Nümayişi keçirilir
“Yaşayış həftə 2015” sərgisinin təşkilatçısı ("Green Week", "Grune Woche")— Messe Berlin GmbH sərgi firması sərgini 1926-cı ildən etibarən keçirir.
Sərginin rəsmi veb-saytı —www.gruenewoche.de/en/
IGW-2014, yarmarkada hərəsi 114 avro olmaqla təxminən 47 milyon avro asanlıqla xərcləyən 410000-dən artıq (2013: 407000) ziyarətçi yığmışdır.
Qlobal aqroiqtisadi forumu 70 Kənd təsərrüfatı naziri və kənd təsərrüfatı və yeyinti sənayesi sahəsi üzrə şirkətlərin 500 rəhbəri daxil olmaqla yüksək rütbəli mütəxəssislər ziyarət etmişdir.
Sərgidə yeyinti sənayesi məhsullarının tam spektrini görmək olar - ət və kolbasa məhsullarından başlayaraq meyvə və tərəvəzədək, dəniz məhsullarında başlayaraq çay, çaxır, pivə və tünd spirtli içkilərədək. Burada toxumlar, kənd təsərrüfatı avadanlığı, oranjereya və müxtəlif yanaşı məhsullar təqdim olunub.
Sərginin bölmələri:
- Bütün dünyadan qida məhsulları və içkilər;
- Çaxırlar və spirtli içkilər;
- Ət-süd məhsulları;
- Çaylar, otlar və ədviyyatlar;
- Dəniz məhsulları;
- Toxumlar;
1. Kənd təsərrüfatı texnikası və inventar;
2. Oranjereya və bağçılıq üçün avadanlıq;
3. Heyvandarlıq;
4. Ev təsərrüfatı üçün avadanlıq və ləvazimatlar.
Sərgi çərçivəsində kənd təsərrüfatı, meşəçilik və landşaft layihələri üçün məhsulların satışları və nümayişləri, eləcə də, müxtəlif simpoziumlar, seminarlar, forumlar və digər tədbirlər keçirilir. Beynəlxalq “Yaşıl həftə 2015” adlı sərginin geniş işgüzar proqramı, kənd təsərrüfatı məhsullarının bütün dünya üzrə istehsalçıları və alıcıları arasında qarşılıqlı əlverişli əlaqələrin yaranmasına bir vasitə olacaq.
Beynəlxalq “Yaşıl həftə 2015” adlı sərginin geniş işgüzar proqramı kənd təsərrüfatı məhsullarının bütün dünya üzrə istehsalçıları və alıcıları arasında qarşılıqlı əlverişli əlaqələrin yaranmasına bir vasitə olacaq.